Sunday 21 July 2024

Suami

Tengah lipat kain baju teringat conversation dengan suami semalam.

Suami jenis suka melawak tak logik macam ayah dulu² balik keje kata nampak gajah terbang. Padehal nak pekena budak kecik tapi kita yang dah besor ni sibuk pecaya 😆

Semalam suami balik nak cerita pasal dia pi kedai² spec survey harga nak tukar cermin. Dia bagitau la pakej² yang dia dapat. Aku pun tunggu jugak lawak karut apa dia bawa balik kali ni.

Tapi eh takde, sampai kesudah citer betul je pasal pakej cermin tu hahaha

Aku pun tak tahan nak gelak dah bagitau la aku punya imaginasi pasal pakej² cermin tu. Aku kata lah, ingatkan abang nak melawak kalau kelip mata tu boleh snap gambar terus 🤣

Dia pun terus pura² melawak. Dia kata ada lagi advance dari tu tapi murah je. Boleh keluar waze kat cermin macam crita avengers 😆

Aku sambung gelak bedekah 🤣

Okay jadi la tu daripada takde 😁


No comments:

Post a Comment