Sunday 19 February 2023

Jadi ahli bisness bukan semudah "saya menjual, awak membeli"

Berniaga bukan sekadar jual beli, bukan sekadar penuhkan periuk nasi di dapur tapi berniaga dengan tujuan nak memberi bantuan menggunakan tenaga, kepandaian dan bakat yang kita ada yang dikurniakan Allah swt untuk kita tolong memudahkan urusan orang dari segi masa, tenaga dan komitmen sebab mereka takda bakat macam kita atau mereka tak rajin macam kita atau mereka tidak tahu nak selesaikan masalah macam mana. 

Produk kita wujud bertujuan sebagai solusi kepada permasalahan mereka. 

Contohnya jual nasi lemak. Kita nak jual sebab kita nak teruskan hidup kita atau kita nak duit banyak, sebab tu kita berniaga atau kita nak tolong orang sebab diorang tak reti buat nasi lemak sedap macam kita buat atau kita nak tolong mudahkan mereka pergi kerja tak perlu sediakan sarapan susah-susah. Hanya semudah beli je. Faham tak saya maksudkan apa kat perenggan ni?
.
.
Bukan berniaga buka gerai aku mahu cari sesuap nasi hari ni semoga ada rezeki untuk aku. Tidak. Itu adalah salah faham sama sekali. Rezeki kita selalu ada. In Shaa Allah.
.
.
Nora Yusof
#Pengasas_FTR
.
FTR

untuk ummah. Jom bantu saya sebarkan FTR. Lagi cepat lagi bagus. Lagi laju kesedaran bagi yang masih tidur lena. Hidup perlu pantas, sepantas masa zaman akhir ni.. Heeee

.
📲 Jom Upgrade ilmu, iman dan amal. Tak rugi untuk kehidupan anda. Bekalan akhirat kita in sha Allah. 😊☺️ 100% money back guarantee.
http://www.wasap.my/601158968368/NakOrderFTR

ATAU terus klik link ni untuk order :
https://bit.ly/RahsiaRezekiVVIP

No comments:

Post a Comment